孤單的我



2012 年 5 月 21 日  星期一   陰天


學生會選舉~ 疑惑 分類: 校園(SCHOOL)

2012年5月22日,這是一個大日子,明天是學生會選舉,我很煩惱,究竟我把神聖的一票投誰好?
雙方實力差不多,學校的立場必定是2號的學生會ReBorn,因為2號學生會比較乖和文靜。
1號的學生會比較有活力,成績雖然不給對方,但是福利比較佔了優勢。
明天鹿死誰手就要看學生的一票。
其實我認為1號學生會會當選,初時雙方也在fb設立群組,但是1號學生會宣傳比2號學生會多。
1號在校也不停地拉票。
【Triangle】(1號學生會) vs 【ReBorn】(2號學生會)

 



累翻天>< 疲倦 分類: 校園(SCHOOL)

唉~金SIR都痴痴地既~
(金SIR係我班班主任)
要我地小測~但唔同我地操數~
成日話我地懶懶懶~
又話我地唔交功課~
搞到今日一次過清哂3本簿比佢-.-
真係當時心中怒火中燒~
成日當我地係BAND1咁操數~
小測仲衰~溫的同考既唔成比例~
PS:佢係教數學的~
中文課清左2張紙比啊SIR~
我覺得好樂意去清.-.(我對中文已經改觀!!!)
最後:我係中史&經濟堂訓左~
(中史&經濟係連堂~)
真係好累啊!!!




2011 年 4 月 28 日  星期四   雨天


聽日返學啦-.- 無奈 分類: 日記

聽日返學都唔知有無病,返得一日學不如唔好返,我D FD都話咁樣好白痴-.-




2011 年 4 月 19 日  星期二   晴天


電腦堂 愉快 分類: 校園(SCHOOL)

今日早上9點,我現在上緊電腦堂,啊sir無封上網器,實在爽死啦,哈哈^_^




2011 年 4 月 17 日  星期日   暴雨


雨天的爽快 分類: 日記

今日係夏季中,第一個雨天,早上既時候,天色已黑,我已覺得會有雨,但偏偏沒有雨落,我沒有理會的時候,就即刻爆發,這場雨給我既感覺就是一班市民搞革命,越來越急盡,雨=市民 太陽=政府,欺壓得太強,物極必反。



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »


fat_ho95
暱稱: 雪霜淚痕
性別: 男
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
貓狗幾時先可以停止受...
消耗量大
湯圓
數學啊SIR轉左~
LOL^^
» 日誌分類
全部 (39)
日記 (20)
人類反思日記 (3)
校園(SCHOOL) (7)
愛情集(LOVE) (7)
未分類 (2)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 18
今日人氣: 1
累積人氣: 674
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann