2012年5月22日,這是一個大日子,明天是學生會選舉,我很煩惱,究竟我把神聖的一票投誰好? 雙方實力差不多,學校的立場必定是2號的學生會ReBorn,因為2號學生會比較乖和文靜。 1號的學生會比較有活力,成績雖然不給對方,但是福利比較佔了優勢。 明天鹿死誰手就要看學生的一票。 其實我認為1號學生會會當選,初時雙方也在fb設立群組,但是1號學生會宣傳比2號學生會多。 1號在校也不停地拉票。 【Triangle】(1號學生會) vs 【ReBorn】(2號學生會)
唉~金SIR都痴痴地既~ (金SIR係我班班主任) 要我地小測~但唔同我地操數~ 成日話我地懶懶懶~ 又話我地唔交功課~ 搞到今日一次過清哂3本簿比佢-.- 真係當時心中怒火中燒~ 成日當我地係BAND1咁操數~ 小測仲衰~溫的同考既唔成比例~ PS:佢係教數學的~ 中文課清左2張紙比啊SIR~ 我覺得好樂意去清.-.(我對中文已經改觀!!!) 最後:我係中史&經濟堂訓左~ (中史&經濟係連堂~) 真係好累啊!!!
聽日返學都唔知有無病,返得一日學不如唔好返,我D FD都話咁樣好白痴-.-
今日早上9點,我現在上緊電腦堂,啊sir無封上網器,實在爽死啦,哈哈^_^
今日係夏季中,第一個雨天,早上既時候,天色已黑,我已覺得會有雨,但偏偏沒有雨落,我沒有理會的時候,就即刻爆發,這場雨給我既感覺就是一班市民搞革命,越來越急盡,雨=市民 太陽=政府,欺壓得太強,物極必反。