今日係星期六,我悶了大約整個下午,我仲係病緊既時候,在晚上7點開始我既朋友逐一到達,我見到佢地四個,心裡非常開心,可能是因為有人理會我這一位病緊既人,每逢他們3個黎到就會在我家中看電影,對我來說,始終他們3個才是最好既朋友,但也能夠知道大家既個性差不多。
最近都唔知咩事=.=?
天氣不停轉換,
令到我唔小心中招,
我中左感冒/喉嚨痛,
E家講野的聲音都沙哂了,
又無左$220架啦,
醫生戈度仲要升價,
遲少少就要睇E生。
聽日仲要係講中文同英文既ORAL!
E家都唔知點好-.-!!!
希望聽日英文剩係對ERK(_功課_)啦!
前幾日我一開始諗住約佢出黎既,但係同佢傾計既時候,佢話唔係同我出街但係可以出夜街,我諗無希望啦。
今日先知到佢原來成11點度先出去,其他時候都係無野做,天呀!!!早知既話我就約佢睇戲啦,唉!!!
損失了一個機會啊,E家要諗計先得。