今日已經係26號囉我已經守完野過左3日 但係呢一二個星期一d都唔開心一路都係飲 酒一日過得一日就算........本身應該係好開心 既日子....但係今日"佢"已經走左 所以冇哂心機 完全唔知打咩好打住咁多先啦 .End