| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 10 日 星期一 |
 | |
|
school~day~tomorrow is 放假day!
|
今日我好可憐...
比人話我同亞邊個邊個咩咩咩!!!!!\00/"痴線嫁@<@
哼~~~我5鍾意ar~好樣衰ar~衰人

放左學,亞ying黎我家睇鹹碟!
嘩~~亞ying佢一路含紅豆味雪條一路睇鹹碟....=0=呀呀呀呀.....好....乜ar=.="
我就冇乜點睇~~
我睇過....so 我with her睇一會兒^^~
睇盬碟一黎可以放鬆下一黎可以吸收經驗!!一舉兩得!!
如果大家有意睇盬碟...可以打電話比我!!我可以租出!!呵呵呵呵....
ar∼呀呀..呀..呀呀..呀呀..呀呀...!!!!!!!!!!!!!!
 |
|
刊登時間︰2005-10-10 05:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
老鼠 於 2005-10-12 12:22 AM 發表:
|
網主回覆
好好好~
你睇5好叫ar^^
呀!!呀!!呀!!呀 Posted at 2005-10-13 10:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小草 於 2005-10-11 04:26 PM 發表:
=.=..................唔怪得你地2個平時咁咩咩咩咩啦...
原來係睇得多...
|
網主回覆
呵呵呵....
咩咩咩咩咩咩^^ Posted at 2005-10-11 10:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|