| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 8 月 2 日 星期三 |
 | |
|
我返黎啦咁多位...i love youuu
|
我係北京 返左黎2.3日啦/\\//\''
好掛住傻瓜龜>333<
當然5小得你地laaaaaa:/\v/\
好掛住呀TING好掛住呀ying\/\/
好掛住老鼠.2.好掛住BB呀
好掛住琴琴*6*
好掛住爸爸媽媽琪琪!!
我去左北京名勝地方...
故宮博物院&萬里長城&十三堎....
好多好多..........
係15日入面有好好好既多野發生..
5開心.開心.超5開心都有..
最開心係可以認識一班好朋友....
到左第13.14.15日開始覺得5捨得..=="
5想咁快分開\/^\/
唉...15日到啦....
sunny佢重要留係BeIJiNg....我地送佢走...傷心
跟住食埋lunch..
去北京機場準備登機~~~~
又要傷心啦..同小米say bye bye lu=.=
小米好好人對我地個個都好好>..<
330北京..我地同byebye..
0415要走啦..我上左機啦...
個天好靚..白雲係我身邊咁..哈哈
係Airplane上面同佢地玩扑克..睇電影..食野>^<傾計.sleep zZ
呵呵...好無聊
但係..就快各自各GO HOME 啦
0835左右我到H.K機場啦..
返到H.K 好開心..因為可以見番我D GOOD FRIEND
BYE..JANICE...CANDY..SUNNY..YING YING..ALEX..SAM.......................全部....
我諗一定可以再出黎玩姐/\/\"
我會好好珍惜LEE15日既日子..同你地玩好開心呀!!!THXXXXZ
 |
|
刊登時間︰2006-08-03 08:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|