呵呵^^
today is sport day!!
我一早6點正就起左身lu><
我起身亞ting就打黎比我laa^^
我change完33諗住出門口..就穿shoe..點知...我冇shoe返學!!!
宜,琪琪dshoe好細...5岩--"
so.......我就立刻call亞ying ying~~~
刞other話妘ㄞd左係school==\==
唉....我心諗(死得la~一定比人捉)
跟住..我就話比亞ting知我冇shoe..
亞ting左shoe比我la~~
我就see下!!!
我話...5知道得5得!!!
and~~~
到左kowloon bay mc la~~
我同秋秋講:5知道lee個shoe得5得呢?
秋秋話:5得呀~我同你去wellcome 買la!!
and..我就話la:下下下-0-好樣衰ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
一路我地都有同埋屎屎一齊買!!
買完就嗱嗱林咁<食食食..........>^^
呇a個個都話我新glasses5靚8_8
哼~
我同屎人行得好慢...
秋秋,tmy同亞ting呇a3個行得勁快@@傻的!!
佢地快到上埋+的s+
得番我地兩個-^-
佢地都傻傻地^^到味遲到!!
我地搭van仔~~去到重有時間!!!
到在la~
我地係坐...笑...落下去..行下咁....
-.-好無聊...跟住..我help屎同學借d野!!@<@
she5夠薑^^
我味同佢借1ow>,>
好野~借到lu!!
好在miss chan chan有姐...5係你...哈哈...就...咩...好可怕>00<
好la~~
我地上去la!!!
無聊咁....食完去買..食完再去買..我地去左起馬有4次^^
我今日...差不多都係同屎人一齊..
得一dd時間係我同bb佢地玩~~
我地食lunch!!
我同屎人一齊食~~
嘩.好熱ar!!!
佢餵下我,我餵佢?...^^好好玩~開心心咁la &v&
我地就食去買汥汥ice
我今日一共食左2條汥汥ice!!好味~~我小學日日一得閒就買嫁la!!所以好耐都味食過lu^^
食食下就玩唱歌仔!!
好玩唱歌仔~~唱下笑下~幾得意^^
唱到5想唱就玩馬拉松!!
痴的~~
玩到好長~好攪笑*****ww******""
玩到好支力~~我同屎屎一齊訓zzZZzzZZzz.........
我真係差不多都訓著左-z-""
屎屎訓著左la都!!
茶實..我地只係玩食笑姐...
都好好好好好好好支力 5o5??
好la~~
放la~我等lee個時候好耐^m^
我地走左...
我就同屎人兩條友..去eat糖水!!
食完..行左麗晶花園~0~
跟住..我地做一d好白痴既野#!#
呵~~88
 |