adopt your own virtual pet!

                                                                                                                                                                                                                                

                

 

fatchokiu
暱稱: 肥翅
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
FAMILY..MUM AND DAD
星期六,返大陸(押韻ma...
放榜=="
我返黎啦咁多位...i l...
人總會流露出真正既面...
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 75
今日人氣: 13
累積人氣: 4476
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 7 日  星期一 晴天

6運會!_!

      

呵呵^^

today is sport day!!

我一早6點正就起左身lu><

我起身亞ting就打黎比我laa^^

我change完33諗住出門口..就穿shoe..點知...我冇shoe返學!!!

宜,琪琪dshoe好細...5岩--"

so.......我就立刻call亞ying ying~~~

刞other話妘ㄞd左係school==\==

唉....我心諗(死得la~一定比人捉)

跟住..我就話比亞ting知我冇shoe..

亞ting左shoe比我la~~

我就see下!!!

我話...5知道得5得!!!

and~~~

到左kowloon bay mc la~~

我同秋秋講:5知道lee個shoe得5得呢?

秋秋話:5得呀~我同你去wellcome 買la!!

and..我就話la:下下下-0-好樣衰ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

一路我地都有同埋屎屎一齊買!!

買完就嗱嗱林咁<食食食..........>^^

呇a個個都話我新glasses5靚8_8

哼~

我同屎人行得好慢...

秋秋,tmy同亞ting呇a3個行得勁快@@傻的!!

佢地快到上埋+的s+

得番我地兩個-^-

佢地都傻傻地^^到味遲到!!

我地搭van仔~~去到重有時間!!!

到在la~

我地係坐...笑...落下去..行下咁....

-.-好無聊...跟住..我help屎同學借d野!!@<@

she5夠薑^^

我味同佢借1ow>,>

好野~借到lu!!

好在miss chan chan有姐...5係你...哈哈...就...咩...好可怕>00<

好la~~

我地上去la!!!

無聊咁....食完去買..食完再去買..我地去左起馬有4次^^

我今日...差不多都係同屎人一齊..

得一dd時間係我同bb佢地玩~~

我地食lunch!!

我同屎人一齊食~~

嘩.好熱ar!!!

佢餵下我,我餵佢?...^^好好玩~開心心咁la &v&

我地就食去買汥汥ice

我今日一共食左2條汥汥ice!!好味~~我小學日日一得閒就買嫁la!!所以好耐都味食過lu^^

食食下就玩唱歌仔!!

好玩唱歌仔~~唱下笑下~幾得意^^

唱到5想唱就玩馬拉松!!

痴的~~

玩到好長~好攪笑*****ww******""

玩到好支力~~我同屎屎一齊訓zzZZzzZZzz.........

我真係差不多都訓著左-z-""

屎屎訓著左la都!!

茶實..我地只係玩食笑姐...

都好好好好好好好支力 5o5??

好la~~

放la~我等lee個時候好耐^m^

我地走左...

我就同屎人兩條友..去eat糖水!!

食完..行左麗晶花園~0~

跟住..我地做一d好白痴既野#!#

呵~~88

       

       刊登時間︰2005-11-07 07:31 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fatchokiu 的日誌)


欣欣 於 2005-11-08 10:49 PM 發表:
哇..哈哈~~~~你寫左好多我wor....總共有七次呀^^
 
寫咁多我.....唔通你..咩我@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5係得七次咁小^^
有8次ar@@
傻的....我係鍾意寫咁多你呀!!因為....你...知道嫁...魚...好衰嫁>333<"
Posted at 2005-11-09 07:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]