| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 9 日 星期三 |
 | |
|
6運會!_! 的last day
|
today~
我好鬼死早就出左門口><
因為..我去左一個你地估都估5到既地方^m^
呵~我同屎屎去買mc早餐@路行一路eat~~
時間好趕=0="
o...冇遲到..好在!!
到左...都係咁-.-!!
但...今日有野玩^^
就係.........jumping far~
he..我諗住no.2jump會得...點知都係5得..唉...算
好..我要玩既野都玩完,,,,,,,,,,
悶到嘔-00-嘔落你道^^
悶悶地就開始今日,要做既野>0<
就係.....5話你知
............................3:00...........................3:30.....................放lu!!
我同亞ting.bb.mouse.屎同學一齊去德福~~
我地諗住打機..點知著校服!!比人趕走>v<"
好...我地就行行街...
6:00閃lu
啊呀!!!好好好好..............................累呀!!
sleep..
明天去shopping la!!
我諗住明天買細粒粒野^^hehe
 |
|
刊登時間︰2005-11-09 08:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|