| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 11 日 星期五 |
 | |
|
食pizza刻
|
今日返學..
咁咁咁...就放學!!
放學要補習(中文low)
倫小姐要我地留!!>3<
呵呵~同屎人!!
放左學我地3條友(我.tmy.屎同學)去德褔!!
tmy見到我就一支箭咁走ar走ar走ar!!
嘩~超快!!
好.得番我同屎人兩個行去德褔!!
屎人佢趕住去德褔屙屎,我趕住去德褔屙尿^^
屙完就同亞姑.佢地一齊食pizza刻!!
個劉xx男人好衰!!
我同屎人6點幾...食完就閃!!
屎人就送我去搭bus!!
一路行咁岩撞到倩婷妹妹^^
佢都係個男仔咁既look^00^
我返到屋企就馬上沖涼!!
沖完落街去apm食吉野家@@
9:00go home lu~
 |
|
刊登時間︰2005-11-12 10:09 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
欣欣 於 2005-11-12 03:35 PM 發表:
呀!!!!!上面個d 應該係11月10 號架...回錯左...
|
網主回覆
哦....5緊要la^^
都回左lu>3<
欣欣男朋友 Posted at 2005-11-12 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
欣欣 於 2005-11-12 03:33 PM 發表:
下次煮屎比你食好唔好???^^ 你話咩都鐘意食架wo!
打咩好野呀.....咪咩咩咩同咩..=.=..
真係幾好野wor......
|
網主回覆
好..你煮到仙算la^^
你煮到我味睇下食5食low=v=
好野wor......
我都5知我打乜?? Posted at 2005-11-12 06:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|