| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 11 月 12 日 星期六 |
 | |
|
睇戲"00"
|
今日我同肥琪一早11點左右就出門口!!
我地一心3條友(me.kiki.屎人)
一齊去唱k!!
點知full曬=.="
kwun tong "green box"同"neway"都full埋!!!
跟住...屎人話去"look 鈐"嘩~~~勁昂貴呀!$100一小時!!
so...我地就閃la!!!
跟住...我地就去睇戲la!!
睇戲la!!最好.因為make sure一定有位!!
make sure 5 會full曬ar ma!!
我地12點正一定要入場...
點知..我地係wellcome重味比錢就已經12點正la!!
唉....
遲左la@@
我一路睇一路食...
跟本5知套戲講乜?
我知同屎人睇戲可以做個d個d野好鬼死開心姐^3^"
套戲日日都開槍...
好多血-------...--------------""
屎人佢好煩~~
2小時過後...
我地就行街街...
我見到屎人咁鍾意"竹蜻蜓叮噹"..所以就送比佢>w<
oh....我要去補習lu-.-
心愛的屎屎!!我走la!!
再見88888888888888888888888888888888888888888888888886
 |
|
刊登時間︰2005-11-12 08:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你既欣欣豬豬老公仔 於 2005-11-12 09:31 PM 發表:
人地講full 哂你又打....你其實知唔知full 點解既

我仲以為10幾蚊渣look鈴..真係估唔到你識解 look鈴 喎^^
套戲真係勁無聊~~你都驚啦...又係度話我煩啦你,你睇下你ar>﹏<
我地下次簡戲真係要簡d 笑死人個d 唔係真係唔知佢up 乜~
死肥翅,,你真係好......不愧為我最愛既老婆仔>.< thx u ur 多啦b夢~~
|
網主回覆
嘻~~
你個靚靚朋友仔當然知la^^
full係叫滿既意思ar!!!
我做得你老婆仔一定係最好la!!!
Posted at 2005-11-13 10:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|