| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |
 | |
|
嘻~好返左dd lu^^
|
yeah!
我見到你心情好返d..我都安心左好多la!!
我今日都係如平時一樣.....
星期六,同屎人.亞ting同死人劉楚琪^^一齊食lunch~~
first,我約左屎人去打機@@!love it
因為..亞ting,亞ying同湯琳~3個去剪髮^^
佢地3個好攪笑>vv<!!
我同屎人重同琪琪講大話.我地話:你一入去就會比人捉!!呵呵~佢咁叻...5會信我地@
好..我地打機...
唉...都係好win!!
你....5得嫁la^^
second.我地去買birthday 禮物比我聽日生日既表妹@@
買左一樣我最驚既野!!!-->諗起都好驚...>^<"
係你話靚嫁!!
third,我地去"to大"eat KFC!!
我去買野食個時...亞ting都到左lu@@
可以一起食la>____<
我一開始食個時都冇乜野..
都就快食完個時琪琪就同我罵起來!!
哼...佢話"葡tat"係佢wor..
我一定死都話係我嫁...
因為真係我嫁!!衰人~!!
我最心愛既屎人都幫佢ar>(_)<
我當然5太高興la!!
5緊要...都過左!!eat左^^
..........食完就去補習lu!!
88..我最心愛既屎人*~*
好在...佢都好乖女~~
同我一齊搭bus..i..(..)..u
o...麗晶花園..你要走la!
我捨不得你..........................呀呀呀!!!

 |
|
刊登時間︰2005-11-19 07:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
屎人~~ 於 2005-11-20 03:56 PM 發表:
我迫你寫??????????
你吃屎吧!!屈我!!!
|
網主回覆
冇..你冇ar
一起吃屎吧!!>0<" Posted at 2005-11-22 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
屎人~~ 於 2005-11-20 09:39 AM 發表:
|
網主回覆
有幾ar!!
衰人...迫人~ Posted at 2005-11-20 11:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|