| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 25 日 星期五 |
 | |
|
可能我keep5到fit ....
|
上堂好比心機^^,食野重比心機ar^^.
噹噹噹...no.1小息的鐘聲響起來..!!
我地又好快樂咁仆落去食野..你話la>>咁落去..我重得店@0@
我地咁食都5覺得d乜既..
噹噹噹...no.1小息完結的鐘聲響起來..!!
我地又好快樂咁爬返上去..次次上返去都一定有d唔好既野發生...
o...no..我比人見到我條p褲仔..春光炸s的我=e=”唔好意思ar..
上堂lu∼∼∼
比比比比比心機...屎人都係冇變...同tmy..講...-v-
噹噹噹...no.2小息的鐘聲響起來..!!
今個小息..係5樓or6樓玩..
一定可能5會仆落去買野食..
reson只得一個因為冇野食賣lo^^
噹噹噹...no.2小息完結的鐘聲響起來..!!
要乖乖咁返課室上課課..知道ma??
上課課快快樂樂>>>>>>m<<<<<
噹噹噹...lunch的鐘聲響起來..!!
lunch i love you!!
but..次次lunch都5夠飽..=o=”
because..我同屎屎好同學一齊eat..
5怕..
1:30 lu∼我地又驚又喜咁仆落去食野*_*
噹噹噹...lunch完結的鐘聲響起來..!!
又爬返上去lo xd
上課...
噹噹噹...放學的鐘聲響起來..!!
today∼我go to 屎人家la!
好似日日去咁??
我地溫書...好好乖..
屎人溫得一頁書就話:我累呀!!!
傻的...10min都冇就話支力?
你都得嫁la$$
好...我就with佢咩d野la!
唉..你咁把持5住>>t<<
算..見你咁把持5住就開始la!!
你地一定5知我講乜..得佢會知!!係咪呢?可...
7:00左右我走lu∼
我去食飯..
食飯間野..我又撞見miss高la∼no.2 time la@@”
10:00幾...go back home lu!!
想念你的我^v^
 |
|
刊登時間︰2005-11-27 09:20 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
丸... 於 2005-11-28 08:07 PM 發表:
你被點中了!!
壹、這份問卷是誰傳給你的?
貳、跟他〈她〉是在怎樣的情況下認識的?
參、認識多久了
肆、他〈她〉有什麼別於一般人的特點嗎
伍、在你心目中他〈她〉是怎樣的人
陸、現在有想認識誰嗎?
柒、請傳給六個倒楣鬼。
|
|