| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 4 日 星期三 |
 | |
|
對卷日\/o\/
|
返學對卷日的笫一天\/.\/
唉..我根本就5係讀書既材料-.-
我都5比個心去讀書...
無論我幾比心機都make sure 5會有好的成績.0^0.(灰的翅)
肥曬lu-_-
....o.....reading every day
放左學..我地一行7人去”to大”食lunch
有咩人呢?
有:阿菇.勉勉.屎人.朱丸.宗先生.廢高先生同我lee個大美人
個間野..我味食過的..5錯呢?
幾好味嫁!!
食完..我地一行7人去影貼紙相..哈∼
係笫2張黎嫁>u<
好好玩...好多人又好熱同好迫=v=
但..可以玩好多野..5錯的∼∼
影左一次..
見到人地整得好靚.so.影多一次tim>o<
今次真係靚左dd呀!!
影完就..
我同屎屎仙..
我去請佢食ice-cream..
再搭van van去佢home玩/\></\
5點30左右就閃lo@_@
 |
|
刊登時間︰2006-01-04 06:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|