-今日去左Engery唱卡拉ok...今次間房重細個上次哥間...今次同大b合唱左幾手歌...haha"傻仔B同我飲完之後話頭暈...哈哈!!陰公"飲到冇晒綠茶"要飲純...d純真係好難飲呀...飲完之後好似肉火墳身錦"好彩飲得小小姐...唔係就返唔到屋企lu @v@
-屌拿星...真係黑到墨屎錦...打算開開心心錦去5日4夜ge台灣旅行...點知去到日日都打風落雨...走哥日就好鬼死好天...去得真係好唔合時...第二日就黎個50年黎最大ge台風...唉!!買六合彩又唔見我中wo...唯有落住雨錦去行街食野la"不個d夜市真係超正@v@!!超好味...d雞排大個我個頭錦滯...不個台灣d野都唔係好特別姐...正係得d野好食...去到咩都冇買個...正係買左幾包煙仔...都好個冇la...不個今次去台灣一d feel都冇...去到就好似返左大6錦...
-今日一起身就撞到個頭...跟住諗住出露台食枝煙又突然落大雨...玩下玩下電腦又突然張電腦櫈都爛鬼埋...達到個8月15好痛~t^t
-今日同班fd去左Engery唱卡拉ok...係就係幾好玩!!...不個咩都要自己做...好Q煩""入面又唔係好靚wo~下次去第二間好個@v@
-唉!!好Q悶呀...今日5點幾出左去搵鼻屎b同炮手棠"haha...去左大世界打左一陣機" 之後又係返屋企.....................