- 今日放學又要去+強班...真係煩!!!今日楊穎琪又打左比我老豆...話我冇去上+強班"t^t上完之後...肥光佢地哥班又要保課...之後我等埋佢...等左佢地40分鐘...之後返左屋企"返左屋企之後...丫恆叫我去南岸篤波..之後去左搵佢...玩左一陣...去左亞洲打機...玩左8蚊...win左成500個...之後又輸返晒!!!最後都係win得兩包煙~打完機之後去左搵大b,棠仔佢地去睇肥達賽波,,,唉!!!點知佢地輸左~之後肥光去睇戲..好彩冇去睇姐...佢地話睇完之後都唔知佢講咩...我同大b佢地落左國華打機...打到11點到...問肥光佢地係唔係去唱k...之後佢地話去...本身話去皇朝會...上左的士之後佢地又話皇朝會冇位...之後又去返皇朝...行來行去都搵唔到房...到到都爆...媽的呀!!!~之後坐左一陣...之後返屋企...返屋企哥時塔塔下的士比差老折停左...查我證...好彩我夠16碎姐^______^"
﹏冇野打la...訓教~
|