"...VoNG CHoN KiN*..."
fatkin921
暱稱: *..kin..*
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
黃俊虔
2010-02-10
2010-01-25
2010-01-12
2010-01-06
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 148
今日人氣: 0
累積人氣: 1228
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


2009-10-10 分類: 未分類

-   今日放學又要去+強班...真係煩!!!今日楊穎琪又打左比我老豆...話我冇去上+強班"t^t上完之後...肥光佢地哥班又要保課...之後我等埋佢...等左佢地40分鐘...之後返左屋企"返左屋企之後...丫恆叫我去南岸篤波..之後去左搵佢...玩左一陣...去左亞洲打機...玩左8蚊...win左成500個...之後又輸返晒!!!最後都係win得兩包煙~打完機之後去左搵大b,棠仔佢地去睇肥達賽波,,,唉!!!點知佢地輸左~之後肥光去睇戲..好彩冇去睇姐...佢地話睇完之後都唔知佢講咩...我同大b佢地落左國華打機...打到11點到...問肥光佢地係唔係去唱k...之後佢地話去...本身話去皇朝會...上左的士之後佢地又話皇朝會冇位...之後又去返皇朝...行來行去都搵唔到房...到到都爆...媽的呀!!!~之後坐左一陣...之後返屋企...返屋企哥時塔塔下的士比差老折停左...查我證...好彩我夠16碎姐^______^"
       ﹏冇野打la...訓教~



2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


2009-10-07 分類: 未分類

-   今日放學去左陪kit佬返屋企換3...之後我又返屋企換3...之後個左鮮果撈到食野...之後去左@one打左一陣機...之後肥光佢地話去溫習wo...打完機之後就去左小泉居搵肥光佢地...次次話出去溫習,,,但係最後都係去吹水...唉!!聽日又測化學...又唔知可以攞到幾多分...我驚d分10隻手指都數得晒!!~~幾時先可以有一次測驗合格呀...我唔想今年又要留班呀t^t"~我已經好努力嫁la...但係讀極都讀唔入腦~怎麼辦才好呀!!...



2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


2009-10-04 分類: 未分類

-   今日一起身沙魚打比我...問我去唔去打機...跟住我打比棠仔...佢個仆街...都唔知佢係唔係突燈唔廳我電話嫁...打左成個鐘電話比佢...佢都唔廳...之後打比大b...佢開頭又話出...之後打比佢...佢又話唔出...他媽的呀!!!~之後打比佢肥光同肥達佢地...佢地話出...之後我地去左@one打機...打左一陣...安哥黎左..."打左幾個鐘之後...就各自歸家...唉~諗起聽日又要返學...就想死t^t



2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


2009-09-29 分類: 未分類

-   唉...e排派親d測驗都冇一次係合格...第一段都已經錦ge樣...怎麼辨!!!今日測數學...全部都唔識...後面成板冇做個...仆佢個街...今日測今日派...比我開開心心放埋個假先派都唔得t^t"今日派左化學,物理,數學...3科+埋都冇100分...愁水"不個我唔係最低哥個已經好開心la...數學次次都係我最低分...今次唔係~我高個丫萧1分~haha...我30分...佢29分...好野!!!~~@v@



2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


2009-09-28 分類: 未分類

-   仆街呀...哥個柒頭楊穎琪...我重已為佢對我禁好...開始慢慢唔理哥件是...屌...點知佢今日又搵返我...又叫我去搵佢...之後中午肥光佢地話唔出去食...話叫小熊貓外賣返黎食...之後放學佢地去攞完外賣之後先知道佢地完來冇叫我哥個...t^t"之後去左ok買個飯食...超級多人lo...e個中午真係貴...食左成50蚊...ok  d野真係貴...haha"...督課哥時楊穎琪叫左我出去...跟住佢同我講左d野...佢話如果我做左ge話就可能唔洗記我大個wo...我都唔知點好...但係我真係唔知點做好...好難做...之後放學去左同我姑姐食飯...食完飯之後返左屋企...返到屋企哥時...我老豆突然問我係唔係係出面食煙...我先知完來佢已經知道左我食煙...之後我話係...佢己然冇屌我...出乎意料之外呀...haha"...終於可以放下心頭大石la...