唔知做咩一返工個大佬好似我得罪佢咁黑口黑面.....都唔知佢想點=-=
上到車睇下最後果單幾點呀~......4點喎!!咁咪會正到我冇咩時間做gym!
到食完返~個大佬唔知做咩傻q左咁俾我早放~2點幾就放左工
有得早d去做gym!
休息左一排...可以做返GYM啦^^
頭先去做GYM果時...睇下可唔可以做返之前果個重量!!
結果.......之前推胸做50磅......E+可以多10幾磅!!!
60幾磅~~~~~!!!我要再加上去!!!!