近排好懶~
正係~係咁食食食!
兩個星期重左8磅@@
成功重左~~
一重左又可以再玩重d!!!
*做人其實好簡單~唸得太多唔好~!
做到就做~做唔到就慢慢唸下點樣做到!!
一時間要做到d做唔到既野~會好辛苦同重要係未必做得到!!
要有計劃~會定時間!
咁先做到想做既野!!
唔關自己既事理唔到咁多~
唸太多都冇用~!!!!!