今次去做gym~~~~~~!!
滿足唔到我自己....60幾磅...得果小小feel
見到d師兄玩到幾重呀!!!
一定要再重d!!
不過好支力呀~_~
累到成個人...............幾時都想訓......永遠休息唔夠~!
死啦有d頭痛....明天休息一會....過度操練.....可能....病><