成4點幾先起身......重想再訓~
睇一睇個電話有6個未接.....
不過都係我表弟同我細佬....找我做咩呢.........就係要我塙佢地剪頭髮啦!!!
唉......放假都要做~剪完....又要幫隻傻狗洗澡!!!
再執屋企~~星期一再去做gym~~
一係就冇野做一係就忙到死!