2007 年 7 月 6 日  星期五

 
! 一 晚 遊 ]]
 

 其實依家係7月7號

補打番琴晚既日記

* *

琴日2:45去沖涼

到3:00就出門口*

我地去buy左支水

再去buy多張晚會既飛

我去就話冇

mum就有

知唔知點解??

因為佢話之前buy左的話就可以

冇的就幫唔到你喇

  

佢講多幾個字就buy到

搞錯呀*

我上到車就同fish坐

點知馬sir同細鄭sir坐我地隔離

我地係咁傾計

又聽歌

  

先去左灣仔食野

5點幾就食lu

食完就大抽獎

我抽到

洋30同學都抽到

佢既仲係大獎添呀!

我地上山頂

同fish又講個不停

到差不多8:00

去到

睇到  幻彩詠香江

都ok呀!

miss鄭見到煙花就話:

「嘩. . .嘩. .快d 嘩啦. . .」

其實係嘩俾bb聽既

^^

不過影得不太清楚

因為我同fish部相機都閃唔到咁遠

跟住我地 齊去蠟像館到

全名係. .

香港杜莎夫人蠟像館

後來我地就失散左

各自去睇

一入到去見到好多明星. . . . . . 既蠟像

^^

 周杰倫* 激似呀我覺得

    Leo呀!! 我既偶像!

  一個字. .帥

  步姐*幾似

   哥哥張國榮*

   Diana皇妃* 好令

  薩達x* 唔知點解有呢個蠟像

  是一位畫家. .mmm....唔記得名添 = =

 呢位就係杜莎夫人,我都唔識佢   但蠟像館個名係佢既

  呢位係鄧小平  聽fish同秦姑娘講,個蠟像講動 > <

 楊利偉*太空人一個*    next. . .

 愛因斯坦* 一定認得出. . . 佢d 頭髮 ^^

  陳寶珠   唔識佢.

   華仔* 全場最似   wow. .

   瑪莉•蓮夢露    條裙吹起左*

 另一個a貨  miss lau. . . 哈*比我偷拍

 童星   唔識既

  黎明

   miss鄭* ^^

 梅姐

  側面似d

 姚明高我媽咪成幾個頭 

 一齊sumo wrestling* 哈

 萬人迷

 帥

 世界紀錄保持者* cool

 貓王*

  鄧麗君*

  joey* 個肚好假

 牙Gill ok似 但牙Sa 唔太似。。

 好似  *     係佢耳邊講野佢會哈哈大笑

↑兒童藝術廊↓

  會變色既上蓋*

  同fish既合照* ^^

 4兄弟既歌星

  在忘記開 夜景拍攝模式 下拍既夜景*       */\*

以上只屬部分相片。。。

臨走時食左 個朱古力muffin

886

 
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 66 | »

 
 
fd1314ka : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]