其實依家係7月7號
補打番琴晚既日記
* *
琴日2:45去沖涼
到3:00就出門口*
我地去buy左支水
再去buy多張晚會既飛
我去就話冇
mum就有
知唔知點解??
因為佢話之前buy左的話就可以
冇的就幫唔到你喇
佢講多幾個字就buy到
搞錯呀*
我上到車就同fish坐
點知馬sir同細鄭sir坐我地隔離
慘
我地係咁傾計
又聽歌
先去左灣仔食野
5點幾就食lu
食完就大抽獎
我抽到
洋30同學都抽到
佢既仲係大獎添呀!
我地上山頂
同fish又講個不停
到差不多8:00
去到
睇到 幻彩詠香江
都ok呀!
miss鄭見到煙花就話:
「嘩. . .嘩. .快d 嘩啦. . .」
其實係嘩俾bb聽既
^^

不過影得不太清楚
因為我同fish部相機都閃唔到咁遠
跟住我地 齊去蠟像館到
全名係. .
香港杜莎夫人蠟像館
後來我地就失散左
各自去睇
一入到去見到好多明星. . . . . . 既蠟像
^^
周杰倫* 激似呀我覺得
Leo呀!! 我既偶像!
一個字. .帥
步姐*幾似
哥哥張國榮*
Diana皇妃* 好令
薩達x* 唔知點解有呢個蠟像
是一位畫家. .mmm....唔記得名添 = =
呢位就係杜莎夫人,我都唔識佢 但蠟像館個名係佢既
呢位係鄧小平 聽fish同秦姑娘講,個蠟像講動 > <
楊利偉*太空人一個* next. . .
愛因斯坦* 一定認得出. . . 佢d 頭髮 ^^
陳寶珠 唔識佢.
華仔* 全場最似 wow. .
瑪莉•蓮夢露 條裙吹起左*
另一個a貨 miss lau. . . 哈*比我偷拍
童星 唔識既
黎明
miss鄭* ^^
梅姐
側面似d
姚明高我媽咪成幾個頭
一齊sumo wrestling* 哈
萬人迷
帥
世界紀錄保持者* cool
貓王*
鄧麗君*
joey* 個肚好假
牙Gill ok似 但牙Sa 唔太似。。
好似 * 係佢耳邊講野佢會哈哈大笑

↑兒童藝術廊↓

會變色既上蓋*
同fish既合照* ^^
4兄弟既歌星
在忘記開 夜景拍攝模式 下拍既夜景* */\*
以上只屬部分相片。。。
臨走時食左 個朱古力muffin
886
|