2010 年 4 月 21 日  星期三



21//04**) 開心分類:

唉``
星期一派完chem..>
29分==]
仲諗仕有3字頭拉~~
我都估到系好差%%
比哂心理準備自己::)
但估吾到拎吾到3字頭€€
geog仲慘**)
明明有溫書'']
仲要溫到我死死下v_v
竟然只得46+ +
搞錯!!
我本來諗住自己有6字頭拉@@v@
46牙==)
又追吾到分!!
好傷心囉|_|
eng lis23
算!!
尼科吾講拉--)
eng;;
佢合格分數系43分^^
我本來拎42;;]
差一分\\
但無拉拉追到2分!!
正^^
我pass拉!!
真系好開心= =
仲有今日既bio^^
我拎47分@.@
系吾合格架``
但系又比我追到5分==]
正野!!
52分~~
聽日派中史拉__)
好緊張tim^^
希望拎到8字頭拉;;]

尼兩日都好開心__)
p.s 吾系因為成績^^
因為...........
知我心既應該會知==]
就算知都吾好講牙!!
plz=)

88
飄**)

 
死亡時間:2010-04-21 06:57 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 4 月 16 日  星期五



16//04**) 開心分類:

對卷::
聖經;;]
81.5分__)
正^^
未試過咁高分~~
全班頭5名+ +
真系好正^_^
真系好開心牙,,,>
但系物理就麻麻==]
52.5分
但系都合格%%
之前都系20分€_€
進步左32.5分``..`
真系好開心---v--
lunch!!
玩到癲哂v_v
正^&^
放學落左kf____]
去左公園到坐>.<
影左D無聊野!!
不過系karen到@@,@
佢可以會po**)
等我一陣間去睇下先= =
聽日整朱古力蛋::)
正^^

88
飄**)

 
死亡時間:2010-04-16 07:58 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


fdz520u
暱稱: 登入:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
07//07**)LAST DAY
13//06**)
19//05**)
29//04**)
26//04**)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客