15//04**)  | 分類: |
今日最後一日測驗==]
除左中史...>
全部死哂++ +
中史就一定掂拉~~
抗日戰爭.....
國共內戰....
正^^
最愛€€
但EPA,,CHEM
EPA都ok\\\
都作到D野出黎既
chem就差到極**)
我有溫__)
佢吾出!!
我無溫__)
佢就出!!
玩野@v@
測完拉``
過左去既::]
就吾好再諗拉,,,,>
88
飄**)
| | 死亡時間:2010-04-15 06:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
14//04**)大日子==]  | 分類: |
正!!
王子==]
生日快樂...>
21碎拉@@v@
又大一碎拉~~
希望你可以拍多D戲__)
努力D牙€€
王子!!
你是最棒的^^
你是最好的^^
你是最帥的^^
今日考通識::)_(
估吾到咁易``-`
仲有3個字訓教TIM**)
之後都做到無時間++ +
聖經^^
都做到就黎吾夠時間用==]
好彩系最後一秒做完/口\
但系物理就麻麻~~
好早訓左,,>
但我都有盡力架^^
好彩我死溫對流;;;
佢又出咁多@@
正!!
最後一句==]
王子...>
生日快樂`__`
88
飄**)
| | 死亡時間:2010-04-14 01:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 79 | »
|
|