今日數學堂雖然多功課做,但系吳主任無乜話人
所以我都幾開心牙
(尤其係無話我)
仲有想睇相簿就用一位我地班嘅人嘅英文名字拉
哈哈哈.............................<<唯我獨專................旺旺小小穌>>
旺旺..........................