中學新生活
2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


2009-05-27 分類: 未分類

而家唔知點解好容易就嬲人.....人地問我點解...我又唔知點答...

就連婷..我而家都好易就會嬲佢..一D小事都會...我都唔知點解

可能係玩下掛....

聽日又去游水LA!!!!希望唔好洛雨LA!!

琴日我老母都唔知搞咩...我係出邊到睇電視...佢唔知搞咩.....同我講話...

你以後番到屋企唔準做功課...唔係既..我就撕難佢....又話...

番到黎..一直都淨係係到睇電視好LA!!!!

我列佢個肺呀!!!係到嘈嘈嘈....

都唔知點解會有個咁既呀媽...!!!

嘜都煩Q住哂....

搞到我冇哂自由....

 

發表時間:2009-05-27 06:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


Natasha_CTY 於 2009-05-28 05:51 PM 發表:
CoMMeNt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ~THX~
Posted at 2009-05-29 04:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結