中學新生活
2010 年 8 月 5 日  星期四   晴天


2010-08-05 分類: 未分類

越黎越憎我老豆老母..

日日係到嘈..

食飯又嘈..打機又嘈..睇電視又嘈..

夜晚想安安靜靜咁食餐飯都唔得..

晏就出街個段時間係成日最開心既時間..

如果可以唔洗番屋企就好..

真係好唔明點解佢地咁煩..

同一句話可以重複10幾次..

佢地唔覺厭我都覺得煩喇..

兩個雙面人..一時對我好..一時對我差..

成日係到話我出面唔知搞左d咩..

出街都鬧..我都就哂佢地..

佢地話6點前番屋企我都早番..

佢地叫我做下功課我都做下..

佢地硬係重有咁多野講...

真係好想快d到18碎..

唔洗煩..

聽日又話唔比出街..又話要鎖機..

真係..好想吊佢老母...

發表時間:2010-08-05 10:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


TiNG_0805 於 2010-08-09 02:10 AM 發表:
哈我最尾果句都笑左,
仲有見到虎個cm都係-,-

算啦我好明你感受呀誠哥;-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joeychan428 於 2010-08-07 03:20 PM 發表:
cm*o*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lazy_pig 於 2010-08-06 09:00 PM 發表:
CM
BE HAPI!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rocknie 於 2010-08-06 05:46 PM 發表:
Cm*=]
You know why ;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GreyCat_ 於 2010-08-06 04:51 PM 發表:
CM:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu_babiiiz 於 2010-08-06 12:08 PM 發表:
唔好咁激動..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Althea131 於 2010-08-06 08:08 AM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sk021008 於 2010-08-06 02:38 AM 發表:
cmcm
be happy
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alanchan520 於 2010-08-06 12:28 AM 發表:
忍!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bobowai211 於 2010-08-05 11:47 PM 發表:
冷靜冷靜!!或者你試下將自己靜落黎先
唔好咁火住 之後坐低慢慢同佢地傾下
同佢地講你想點 你既感受
或者會有幫助呢!!
總之就冷靜左自己先 平靜d同佢地講
唔好郁d就發脾氣^^
加油!!Be Happy=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結