中學新生活
2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


無聊既一日... 開心 分類: 未分類

今日....冕就昆左呀媽開電腦比我用....話係做past paper..

之後一直係到打機..打到4點幾5點...

之後婷又話悶...又要發癲..又要搵我黎搞..

又陪左佢傾成粒鐘...黎黎去去都係個幾句...

今日冇咩特別事做過...悶死我LA!!!!

又就黎考試....又唔想溫書...

 

 

發表時間:2009-05-31 08:01 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


Natasha_CTY 於 2009-05-31 09:19 PM 發表:
CoMMenT=]
加油~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THx...+油!!!
Posted at 2009-06-01 04:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dark_light_0 於 2009-05-31 08:26 PM 發表:
55..發癲搵你^v^
c0mment~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 O.....
Posted at 2009-06-01 04:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sk021031 於 2009-05-31 08:03 PM 發表:
CommenT
考試了,,加油呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你都要+油^^
Posted at 2009-05-31 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結