中學新生活
2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


無趣味既生活 忿怒 分類: 未分類

今日係學校都係冇咩特別事發生...

而家日日一放左學都係即刻番屋企...

今日番到屋企之後..成日都收到一D不名來歷既電話

又冇電話NO.....我一開始都諗應該係D同學打比我..

但係....聽左之後..又冇人出聲...

之後差唔多隔30分鐘就有一個不名來歷既電話

次次都係冇人出聲...

但係..終於有一次有人出聲...

佢一出聲....就講哂粗口咁...

又問候我老母.....

唔好比我知道係邊個玩野!!!.

唔係佢會好難受....

今晚出去食飯...係下面間餐廳到食.

D野都OK好食既..老爸叫左碟嗜嗜雞....都幾好食既...

飽飽既一餐....

就黎考試LA!!!溫都冇溫過書...

點死好!!!

發表時間:2009-06-02 09:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


sailove1314 於 2009-06-04 05:34 PM 發表:
cm for u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

~ THX!!!
Posted at 2009-06-04 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LRY_Allison 於 2009-06-03 10:44 PM 發表:
pass,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX!!
Posted at 2009-06-04 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alanchan520 於 2009-06-03 09:36 PM 發表:
cm
we are好學生s
呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 55
Posted at 2009-06-04 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dark_light_0 於 2009-06-03 07:04 PM 發表:
CM~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX
Posted at 2009-06-04 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



skss081113 於 2009-06-02 09:53 PM 發表:
點解?!
點解個個都為exam緊張?!''
我吾會既?!!
我打比你嫁xxDD`


























講笑姐 =]'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你呢D不務正業既人點會緊張呀!!係我地呢D好學生先會緊張...
THX YOUR CM
Posted at 2009-06-02 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結