中學新生活
2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天


2009-07-11 開心 分類: 未分類

今日....係家長日...

學生本身唔洗番..但係LH叫哂我地成班番去唔知做咩..

約左張仲民同我一去..

我地12點半到去左將中到食飯...

食完..HEA多陣...

番去宣中..

原來LH係想叫我地番去道別..

因為佢又要走....要去教其他學校..好似話係大埔區...

之後就拎左一大堆野...

係走廊到等呀媽黎....

佢成答9先到...

入到去班房..就拎成績表...

拎番頭咁..我都知係唔好..

之後個個家長都走..

佢就話要留低搵MK傾下..

之後我就搶左份成績表黎睇...

算差..不過有進步...第幾名就唔講..

佢係到同MK講我壞話..

跟住就上左5樓去我家姐個班房到....

又要等....

之後就番屋企LU..

我家姐又比人嬲...

差唔多年年都係包尾...

不過佢今次尾2..有進步...

留CM呀!!

發表時間:2009-07-12 01:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


crystal_mui 於 2009-07-15 02:48 PM 發表:
cm"好白喎個qza0a`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁都ok  la!!!好過之前個個.
 
Posted at 2009-07-15 02:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dark_light_0 於 2009-07-15 09:12 AM 發表:
勁阿- -...c0mment-_-
整令左bo 哈哈= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kinseyyh 於 2009-07-14 03:17 PM 發表:
男仔之家唔好整到個blog咁女仔啦-,-
士多啤梨,心心太陽彩虹-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我家姐幫我搞既...
Posted at 2009-07-14 03:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LRY_Allison 於 2009-07-13 06:51 PM 發表:
PASS BY.
COMMENT..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



c01202m 於 2009-07-13 06:50 PM 發表:
C0mm33nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitchiloves 於 2009-07-12 07:59 PM 發表:
d字好難睇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結