中學新生活
2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


2009-07-14 分類: 未分類

今日...又係一朝早就要番學...

去到10點半先有得走...又要做功課...慘..

之後就去左新都城...

話去行下wo..

行行下...呀媽又係到睇3....我又冇得買手機..(因為本身係話去買手機我先肯跟埋去..)

之後我就自己番左屋企....

番到屋企打機...好好玩..

之後夜晚同許思洛..鄭榮偉去游水..

好好玩....係到打架...

重去左深水池個到玩...

之後10點番到屋企睇烈火雄心....

呢集冇咁好睇....

記住留cm呀!!!..

個個都係睇..唔留...

 

發表時間:2009-07-15 02:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


Kinseyyh 於 2009-07-19 06:27 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JKH 於 2009-07-18 03:27 PM 發表:
comment要回架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitchiloves 於 2009-07-16 11:37 PM 發表:
CM~
唔太識游水[羞]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 呵呵..
 
Posted at 2009-07-17 12:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alanchan520 於 2009-07-16 11:31 PM 發表:
cm
游水唔預我-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 夜晚WO...
個時搵你..又搵你唔到..
Posted at 2009-07-17 12:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sk021111 於 2009-07-16 01:01 AM 發表:
cm 呀 下次遊水 搵我^^!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 OK
Posted at 2009-07-16 11:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



skss081048 於 2009-07-15 09:39 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sk021031 於 2009-07-15 06:27 PM 發表:
CommenT X]

我都想換手機XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哦...我呀媽而家又話要等2個月之後..咩手頭緊..
要買書...
Posted at 2009-07-15 07:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Valerieng 於 2009-07-15 04:30 PM 發表:
黎啦黎啦cm送給你``
我都想游水呢``
媽子唔比~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ysm_0102 於 2009-07-15 03:47 PM 發表:
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaKOMei2 於 2009-07-15 02:58 PM 發表:
1st cM?!
我第1?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 55
Posted at 2009-07-15 03:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結