2009 年 7 月 14 日 星期二  |
| 2009-07-14 |
分類: 未分類 |
今日...又係一朝早就要番學...
去到10點半先有得走...又要做功課...慘..
之後就去左新都城...
話去行下wo..
行行下...呀媽又係到睇3....我又冇得買手機..(因為本身係話去買手機我先肯跟埋去..)
之後我就自己番左屋企....
番到屋企打機...好好玩..
之後夜晚同許思洛..鄭榮偉去游水..
好好玩....係到打架...
重去左深水池個到玩...
之後10點番到屋企睇烈火雄心....
呢集冇咁好睇....
記住留cm呀!!!..
個個都係睇..唔留...
|
| 發表時間:2009-07-15 02:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
JKH 於 2009-07-18 03:27 PM 發表:
comment要回架
|
網主回覆
呵呵..
Posted at 2009-07-17 12:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
夜晚WO...
個時搵你..又搵你唔到.. Posted at 2009-07-17 12:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
OK Posted at 2009-07-16 11:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哦...我呀媽而家又話要等2個月之後..咩手頭緊..
要買書... Posted at 2009-07-15 07:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
黎啦黎啦cm送給你`` 我都想游水呢`` 媽子唔比~~
|
網主回覆
55 Posted at 2009-07-15 03:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|