中學新生活
2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


2009-09-27 分類: 未分類

 

9月26日

琴日..勁無聊..

同謝培..李汗言....何+希一齊番教會..

今次好似係話咩演唱會wo..

個個組合個名真係聽都未聽過..

得個幾首歌...

重要好多都係唱詩歌..

聽聽下...同班fd諗住4點半走..

點知佢又話4點半完....

完左之後即刻走喇緊係...

謝培又番左屋企趕住同人傾電話..

之後得番我...何+希同埋李汗言..

自己行黎行去....去左m記食下野..

食完...李汗言就話趕時間走先...

何+希又話唔想咁快番屋企..

叫我陪佢去行下...

又行將廣...又行將中..

條友邊行邊傾電話...

一齊傾電話..一齊播歌...嘈死..

之後大約6點半到先番到屋企..好彩冇比人鬧..

----------------------------------------------------------------------------------------

同你講..我最憎人地咁樣做...

打哂上blog到...好似想人人都知...之後再叫我原諒你...

我唔知你係咪咁諗喇...但係我就真係最憎人地打哂我d野上去..

你唔洗再講對唔住架喇..

我自己都唔知我幾時先會理番你架...maybe中秋節掛..but可能性唔大..

所以呢..你都係唔洗哂心機喇..

你琴晚都好憎我架喇...憎埋落去咪得囉...

你唔係好鐘意爆哂粗咁黎鬧我咩....

繼續喇.....

(講真...真係唔洗哂心機..)

發表時間:2009-09-27 01:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


loveyou2008 於 2009-10-04 11:18 AM 發表:
cOMMent
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GreyCat_ 於 2009-10-01 01:01 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joeyjoey1605 於 2009-10-01 09:48 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kinseyyh 於 2009-09-30 08:02 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alanchan520 於 2009-09-30 07:50 PM 發表:
好耐冇打過卜啦誠哥= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yIn_nG 於 2009-09-28 06:42 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



COURT 於 2009-09-27 09:39 PM 發表:
CM=]
我都比葉松荗屈去番AA..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TinG_Ma 於 2009-09-27 09:36 PM 發表:
佢地真係吸引唔到我`
所以冇去到`xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TristaTrista 於 2009-09-27 09:18 PM 發表:
cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rocknie 於 2009-09-27 09:18 PM 發表:
Cm*=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結