2009 年 9 月 27 日 星期日  |
| 2009-09-27 |
分類: 未分類 |
9月26日
琴日..勁無聊..
同謝培..李汗言....何+希一齊番教會..
今次好似係話咩演唱會wo..
個個組合個名真係聽都未聽過..
得個幾首歌...
重要好多都係唱詩歌..
聽聽下...同班fd諗住4點半走..
點知佢又話4點半完....
完左之後即刻走喇緊係...
謝培又番左屋企趕住同人傾電話..
之後得番我...何+希同埋李汗言..
自己行黎行去....去左m記食下野..
食完...李汗言就話趕時間走先...
何+希又話唔想咁快番屋企..
叫我陪佢去行下...
又行將廣...又行將中..
條友邊行邊傾電話...
一齊傾電話..一齊播歌...嘈死..
之後大約6點半到先番到屋企..好彩冇比人鬧..
----------------------------------------------------------------------------------------
同你講..我最憎人地咁樣做...
打哂上blog到...好似想人人都知...之後再叫我原諒你...
我唔知你係咪咁諗喇...但係我就真係最憎人地打哂我d野上去..
你唔洗再講對唔住架喇..
我自己都唔知我幾時先會理番你架...maybe中秋節掛..but可能性唔大..
所以呢..你都係唔洗哂心機喇..
你琴晚都好憎我架喇...憎埋落去咪得囉...
你唔係好鐘意爆哂粗咁黎鬧我咩....
繼續喇.....
(講真...真係唔洗哂心機..)
|
| 發表時間:2009-09-27 01:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yIn_nG 於 2009-09-28 06:42 PM 發表:
cm
|
|
|
COURT 於 2009-09-27 09:39 PM 發表:
CM=] 我都比葉松荗屈去番AA..
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|