中學新生活
2009 年 10 月 14 日  星期三   時晴時雨


2009-10-14 開心 分類: 未分類

好耐冇打喇....

今朝原來唔洗早會..又唔早響...搞到係下焗死.

科學堂個時好正丫.

終於有得湯牛眼....幾好玩...

不過有點兒臭..

之後視藝堂都冇乜特別..係到出位..玩..

之後中文堂默書...100分...

唔洗改正..(正)

放左學...希同埋龍要留堂...

所以我同偉去左打波.

打到成日汗.....

個個見到都話...

出面落雨咩?!

勁無奈...

番到屋企...冇野做...

能與你一起是我的福氣..我不會再讓你從我手中離開..

我一定會令你幸福....

I Love YOU♥FoReVeR

 

發表時間:2009-10-14 10:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


skss081048 於 2009-10-18 12:30 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kinseyyh 於 2009-10-17 11:27 AM 發表:
kao的! 我睇都唔夠膽睇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



f0ng_babii 於 2009-10-17 10:22 AM 發表:
cm;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joeyjoey1605 於 2009-10-16 10:06 AM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitchiloves 於 2009-10-15 09:31 PM 發表:
你都湯牛眼咧`
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michelle1d10 於 2009-10-15 08:57 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



askletui 於 2009-10-15 07:57 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveyou2008 於 2009-10-15 07:32 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



skss081048 於 2009-10-15 07:22 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy25965 於 2009-10-15 06:55 PM 發表:
cM-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結