中學新生活
2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


2009-11-22 分類: 未分類

勁耐冇打過卜...

上次打都好似係10月24...

呢幾日都同湛...肥傑...虎同龍出去玩..

今日...湛1點幾打比我叫我落去...話出去玩.

之後去到上德m記搵肥傑....見佢未到...所以去左釘耳隆...

我重以為好痛tim....係釘個下痛囉...之後都冇乜野.

之後係m記得肥傑...條友重諗住串我冇耳隆....

之後佢望一望...見到有..就冇野講lu...

再去埋mtr等龍....條友著到勁型囉....打哂tie咁...

之後就圍hea....跟住班友話去彩明鋤dee....又要我上去拎dee.

玩玩下湛走左....

玩到6點幾...karen區落左黎...同佢去買波仔...

之後我就番左屋企lu....

 

發表時間:2009-11-22 07:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


GAG_LI 於 2009-11-27 07:18 PM 發表:
12345
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kinseyyh 於 2009-11-25 06:16 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GreyCat_ 於 2009-11-24 07:16 PM 發表:
CM...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NICOLA_FREE 於 2009-11-23 10:31 PM 發表:
Cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Althea131 於 2009-11-23 07:22 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



skss081048 於 2009-11-23 06:13 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathy0821 於 2009-11-23 05:38 PM 發表:
cm-___-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaN_Melody 於 2009-11-22 09:53 PM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sitkion 於 2009-11-22 09:20 PM 發表:
又係釘耳隆...聽到壓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kajaiiv3v 於 2009-11-22 09:05 PM 發表:
CMCM;3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結