中學新生活
2009 年 12 月 1 日  星期二   晴天


2009-12-01 分類: 未分類

今日考科學...

溫得個小小...

放左學....何+希話叫pizza去我屋企食..

但係點知又10點先可以叫外賣.

所以直接去左將中間野到買.....

買左$$137...算平...

4個人夾錢..

之後拎左去我屋企食...唔洗1min就清哂...

一d都唔飽.....食完之後感覺到好哂錢tim..

之後聽下歌...陳敏聰又叫我地落去打波...

打左陣..冇波鬥....湛佢又話老師打比佢...佢老媽要佢哂番企..

之後又走左lu...

番到屋企...諗住訓下教...

點知訓唔著..所以就去左坑口搵謝培言..

又去左一間野到同個老闆吹水...

跟住又去番打波...                                                                                                                                                                                                           

hea住咁過...                                                                                                                                                                                                                                

發表時間:2009-12-01 10:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


LRY_Allison 於 2009-12-03 08:55 PM 發表:
好hea-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NICOLA_FREE 於 2009-12-02 10:20 PM 發表:
CM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



skss081048 於 2009-12-02 02:24 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Althea131 於 2009-12-02 12:38 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Natasha_CTY 於 2009-12-02 10:59 AM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dark_light_0 於 2009-12-02 10:28 AM 發表:
C0MMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



COURT 於 2009-12-02 07:29 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CoLin_HuFu 於 2009-12-01 11:53 PM 發表:
考歷史都打波
勇氣既表現!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GAG_LI 於 2009-12-01 10:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Valerieng 於 2009-12-01 10:25 PM 發表:
訓覺好呀 我今日訓左3個鐘``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結