中學新生活
2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


2009-12-17 分類: 未分類

今日朝早有成半個幾鐘去玩..

個個都出哂位...走去同其他人坐...

之後d堂都冇乜特別..

宗教同pth都冇抄都..正..

今次考試抄左5份...

慘....

之後學又話要去聽唔知乜..

聽到5點3....

校長老媽又要走過黎我呢邊...睇住我地...煩...

跟住又要扮喊...

放左學...就同左水水水甚&carrie姐去坑口..

因為我要去double park到買書包...

買完之後..就去左廁所到換左佢...

之後就去左大家樂搵老豆食飯....

今日都係冇乜特別..

悶的一天....

發表時間:2009-12-17 07:47 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


sk021031 於 2009-12-17 11:48 PM 發表:
CommenT X]

今日累到我癡孖根囉=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitchiloves 於 2009-12-17 11:13 PM 發表:
書包點架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bobowai211 於 2009-12-17 09:56 PM 發表:
cm到啦!!
個新書包靚唔靚架??
想睇下添XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我星期六咩埋番aa..
Posted at 2009-12-18 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sitkion 於 2009-12-17 09:51 PM 發表:
幾好ar抄5份,我成世人1份都未抄過^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ....
Posted at 2009-12-18 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waihong506 於 2009-12-17 09:35 PM 發表:
好在我去左踢友誼波haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你都有份架咩..
Posted at 2009-12-17 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GAG_LI 於 2009-12-17 09:14 PM 發表:
我地班有老師睇住囉早讀=,=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kinseyyh 於 2009-12-17 09:07 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TristaTrista 於 2009-12-17 08:49 PM 發表:
c0mm3nt =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



t021046 於 2009-12-17 08:37 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michelleon1 於 2009-12-17 08:18 PM 發表:
哦,原來是這樣...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結