2009 年 12 月 18 日 星期五  |
| 2009-12-18 |
分類: 未分類 |
今日...澤龍遲左...所以遲左番去學校..
鄘老師又話要早5分鐘去集隊...
人地打緊波.....我地企係到阻住哂..
之後聽埋d無聊野..
英文堂幾好...
澤龍坐我隔離...唔錯唔錯..
之後數學堂都幾好...唔洗做野..
問gigi姐借c/w黎抄...冇比人發現..
中文堂....畫公仔...幾爽....畫左成堂..
之後落到去食野....
跟住就上左去聽分享....
專研比人批評到嘔白泡..
跟住放學...同左湛去坑口..陪佢買褲
跟住就去左健明搵龍佢地....
鋤左陣dee...肥傑羸到x街咁...
跟住就番左屋企lu...
聽日又係冇乜野做...
唉....悶到x街...
|
| 發表時間:2009-12-18 09:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
GAG_LI 於 2009-12-18 10:22 PM 發表:
你畫公仔a_a? 有冇我畫果d咁令呀~''~
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|