中學新生活
2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


2010-01-02 分類: 未分類

31號/...

本身話去靖屋企.

點知龍又臨時話去tst

搵我黎搞飛...

之後毫係咁搵人...一開始個個都話唔去..

搞到我我都廢時理...

同左龍去坑口買野..

佢又買左件7皮外套...本身話想買褲..但係冇貨.

之後就同龍..虎去左健明到傾計..

跟住龍番屋企...

無喇喇...我晏就搵個d人..夜晚全部都同我講話黎..

又有康哥喇..傑...虎...安...同埋黃德賢..

d女仔又話唔想叫康哥..因為同佢唔熟..

之後就去左貽屋企到玩..

鋤下dee...聽下歌.

貽屋企真係好大...又多野食...

跟住落左去玩左陣又上番去倒數...

之後就行番屋企lu..

虎同傑送我番屋企..

諗住同人傾電話...點知打極都冇人聽..

1號./..

要番鄉下..

勁唔想番..哂我時間..

但係番左佢有錢收..

 

 

 

就黎要番學喇..

重未做哂eb...

有冇邊個好心人幫我做幾篇丫..

發表時間:2010-01-02 02:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


GreyCat_ 於 2010-01-03 07:56 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ysm_0102 於 2010-01-03 11:48 AM 發表:
cm`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy25965 於 2010-01-03 01:44 AM 發表:
cM-3-
努力清功課啦.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joeyjoey1605 於 2010-01-03 12:18 AM 發表:
cm=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GAG_LI 於 2010-01-02 09:00 PM 發表:
我做晒;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dark_light_0 於 2010-01-02 08:07 PM 發表:
c0mment!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Natasha_CTY 於 2010-01-02 08:05 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TinG_Ma 於 2010-01-02 07:48 PM 發表:
Cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



skss081048 於 2010-01-02 07:02 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



skss081113 於 2010-01-02 06:48 PM 發表:
我幫你做0個好冇哇 ^_________^?
我自己都冇做
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結