2010 年 1 月 2 日 星期六  |
| 2010-01-02 |
分類: 未分類 |
31號/...
本身話去靖屋企.
點知龍又臨時話去tst
搵我黎搞飛...
之後毫係咁搵人...一開始個個都話唔去..
搞到我我都廢時理...
同左龍去坑口買野..
佢又買左件7皮外套...本身話想買褲..但係冇貨.
之後就同龍..虎去左健明到傾計..
跟住龍番屋企...
無喇喇...我晏就搵個d人..夜晚全部都同我講話黎..
又有康哥喇..傑...虎...安...同埋黃德賢..
d女仔又話唔想叫康哥..因為同佢唔熟..
之後就去左貽屋企到玩..
鋤下dee...聽下歌.
貽屋企真係好大...又多野食...
跟住落左去玩左陣又上番去倒數...
之後就行番屋企lu..
虎同傑送我番屋企..
諗住同人傾電話...點知打極都冇人聽..
1號./..
要番鄉下..
勁唔想番..哂我時間..
但係番左佢有錢收..
就黎要番學喇..
重未做哂eb...
有冇邊個好心人幫我做幾篇丫..
|
| 發表時間:2010-01-02 02:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
GAG_LI 於 2010-01-02 09:00 PM 發表:
我做晒;D
|
|
|
我幫你做0個好冇哇 ^_________^? 我自己都冇做
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|