中學新生活
2010 年 1 月 3 日  星期日   晴天


2010-01-03 分類: 未分類

今朝11點幾先起身..

老母又係到大掃除..

頂佢個肺丫...成個假期唔搞..

都最後一日先黎搞..比我訓耐d都唔得.

之後我老母又係咁叫我出街.話阻住佢wo

之後就同左波比...去打機.

虎..龍..傑之後都黎左.

其間去左搵婷同我個妹...去拎生日禮物.

一開始龍重以為係條底褲...

原來係件3....重要大大隻字寫住''頂''

之後買冷麵...又番番去打機.

跟住6點幾番屋企..

比丫媽見到件3..

係到鬧我..

話唔知識埋d咩朋友.

買埋d咁既3...教壞細路.

 

發表時間:2010-01-03 09:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


Althea131 於 2010-01-04 07:21 PM 發表:
Cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



t021046 於 2010-01-03 11:19 PM 發表:
我要搵件3寫住`你個肺;D
加埋岩岩好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kajaiiv3v 於 2010-01-03 10:49 PM 發表:
掂喎
我頂;pXd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TristaTrista 於 2010-01-03 10:16 PM 發表:
c0mm3nt =]
Happy Birthday
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sk021031 於 2010-01-03 10:05 PM 發表:
CommenT X]

正喎,頂 頭鎚=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaN_Melody 於 2010-01-03 09:59 PM 發表:
頂;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Natasha_CTY 於 2010-01-03 09:55 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CoLin_HuFu 於 2010-01-03 09:53 PM 發表:
頂-___-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GAG_LI 於 2010-01-03 09:53 PM 發表:
頂-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DoubleDinG 於 2010-01-03 09:52 PM 發表:
你呀媽煩到核爆..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係..
Posted at 2010-01-03 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結