2010 年 2 月 9 日 星期二  |
| 2010-02-09 |
分類: 未分類 |
今朝好大霧丫..
番到去...冇功課抄..
跟住上堂係到講咩欺凌d野..
跟住我地成班重以為區生報左串..原來唔係..
之後音樂堂..好正..
唔記得左唱咩歌..
跟住我同謙仔係到玩和唱..
ah~~ah.....
全班笑哂.
跟住唔知搞咩..小息個時超b個d又係到唱...
正.....
跟住科學堂mk佳發嬲...
冇乜野..
小英堂幾正..
之後maths霍神不在...同區生調位同龍玩.
跟住個李老師閃左過黎...問龍[你重轉](姐係轉筆)
龍答[乜學校唔比轉筆架咩?!]條友呆左呆.又問[你起碼都做左題數先]
龍[我一題都唔識做丫!]佢[咁你繼續轉喇...]之後就番番埋位..
跟住笑左成堂...超正...
湛又係咁鬧王+朗..一堂都唔知講左幾多粗口..
之後番學去k記食野...
再去大公園..同文..郭..玩左陣就閃了..
|
| 發表時間:2010-02-09 08:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
哦...班友係到唱呢首歌.. Posted at 2010-02-11 09:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
估.. Posted at 2010-02-11 09:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
COURT 於 2010-02-10 06:43 PM 發表:
榮華=]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|