中學新生活
2010 年 4 月 27 日  星期二   晴天


2010-04-27 分類: 未分類

數學級測唔識...

預肥...

跟住比鄺老師罰我同君王站三堂//

因為琴日中文堂玩電話比個肥葉見到...

跟住小息又比鄺老師拉左落去寫口供紙..

半個小息寫唔哂...

大息又要再落去...

熱到x街丫..

寫完..番到上去...

我係到幫君王&謝培gel頭呢...

好玩....之後君王無聊..走去幫海志gel頭..

跟住搞到海志喊埋...

跟住個死人菲律賓人係到玩報串..

cj上到黎...叫哂班長出去問咩事..

明明唔關我事架嘛..

冇喇喇又話關我事..

又比cj搵埋落去寫口供紙..

amazing..謝培...君王同海志都落埋去.

同條x街cj講佢又唔信...

跟住寫完之後條x街先黎話唔關我地事...

跟住就閃左去3樓廁所..

放學同左發哥去食野.之後番學校hea...

今日好黑仔...連寫兩張口供紙...

聽日又要拎缺點紙..

 

發表時間:2010-04-27 09:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


GreyCat_ 於 2010-05-02 02:15 PM 發表:
so poor-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TiNG_0805 於 2010-05-02 11:52 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joeyjoey1605 於 2010-04-30 10:04 PM 發表:
CM;D
我都有缺點``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan0408 於 2010-04-28 07:31 PM 發表:
C0mM3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



skss081048 於 2010-04-28 06:53 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Althea131 於 2010-04-28 06:40 PM 發表:
cM`=]
做完又做...so bad`=(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michlle6258 於 2010-04-27 11:44 PM 發表:
cm=]^^
咁既...你家姐其實係關心你架...
練波果時佢講架..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alanchan520 於 2010-04-27 11:32 PM 發表:
cm
缺點姐咁小事.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CoLin_HuFu 於 2010-04-27 11:09 PM 發表:
-_____________________-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GAG_LI 於 2010-04-27 10:46 PM 發表:
點解x街要x?;o
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結