2010 年 6 月 17 日 星期四  |
| 2010-06-17 |
分類: 未分類 |
好的.
今日派卷.
派6份就炒足6份..
夠哂我留班...
肥波同我差唔多..
合格左份eng writing
不過佢都可能留.
我地重握哂手話一齊留..
不過..中一d人咁勁..
留左會唔夠玩..
番到屋企d卷比老母整難哂..
佢老母臭閪丫.
話左唔好睇分數佢又係到要睇.
睇完之後又嬲..鳩下鳩下咁..
之後又話送我去寄宿學校wo
我信佢真係會[寄]我過去丫..
on柒鳩
聽日派埋個d之後就可以心[熄]喇..
安心留班
|
| 發表時間:2010-06-17 08:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
nching 於 2010-07-28 11:20 AM 發表:
cm:)
|
|
|
我全科有4份抄-,- 中文綜合能力 英文聆聽 中文 歷史 wtf!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
GAG_LI 於 2010-06-18 12:11 AM 發表:
留班好似好威威喎
|
網主回覆
一齊留囉..
咁威威 Posted at 2010-06-19 08:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|