中學新生活
2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


2010-06-17 分類: 未分類

好的.

今日派卷.

派6份就炒足6份..

夠哂我留班...

肥波同我差唔多..

合格左份eng writing

不過佢都可能留.

我地重握哂手話一齊留..

不過..中一d人咁勁..

留左會唔夠玩..

番到屋企d卷比老母整難哂..

佢老母臭閪丫.

話左唔好睇分數佢又係到要睇.

睇完之後又嬲..鳩下鳩下咁..

之後又話送我去寄宿學校wo

我信佢真係會[寄]我過去丫..

on柒鳩

聽日派埋個d之後就可以心[熄]喇..

安心留班

發表時間:2010-06-17 08:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 feiman 的日誌)


nching 於 2010-07-28 11:20 AM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



c01202m 於 2010-06-24 05:27 PM 發表:
C0mmm3nt;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lam199748 於 2010-06-23 10:09 AM 發表:
cOmm3nT`+]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joeyjoey1605 於 2010-06-19 05:44 PM 發表:
cm;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan0408 於 2010-06-18 08:32 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GreyCat_ 於 2010-06-18 07:11 PM 發表:
so sad:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kajaiiv3v 於 2010-06-18 05:16 PM 發表:
我全科有4份抄-,-
中文綜合能力
英文聆聽
中文
歷史
wtf!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GAG_LI 於 2010-06-18 12:11 AM 發表:
留班好似好威威喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一齊留囉..
咁威威
Posted at 2010-06-19 08:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sk021008 於 2010-06-17 11:02 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alanchan520 於 2010-06-17 11:01 PM 發表:
我都好危啦;[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





feiman
暱稱: Kennth Lee
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-18
2010-08-17
2010-08-05
2010-08-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結