哈哈..今日聽到一個好消息呀..
有個人恨左好耐想同個人復合..佢成功左喇
好幸福呀你(你上左黎就留個cm呀)
不過今日係兩個鐘頭內灰左兩次囉..
第一次..我約左個fd去比賽個到..
點知佢遲到..
tHen臨排球比賽之前miss仙話唔記得帶學界証..
冇得打..雖然miss喊左出黎..
不過算喇..唉..
跟往我同D fd去左食m記..
再去左打波..(籃球)
不過慘喇星期二要田徑比賽呀..怡家成身庝囉..點算