朗朗心情記~嘻嘻
felixlovekb
暱稱: LoNg
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我同老婆第11日喇^^
今日win呀..嘻嘻
2009-02-08
2009-02-07
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 26
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


2009-02-07 鬱悶 分類: 未分類

唔知點解我lee排有一種好失敗嘅感覺

我本來今年好想比D心機讀書...

但係我英文點溫我都係lee科唔合格..

我好想打好D波..但係個態好似係敢下沉

我想追嘅人..同左第二個人復合左..容許我問上帝..

點解我嘅人生係敢..

我知我IQ唔夠人好..我知我技不如人..我更加知我貌不如人..

不過我都唔係想要個好令嘅女仔..

我只係想有個明白我嘅女仔姐..

點解..點解喎

到底我有咩問題呀..

點解我咩都做唔好..只能做被遺留嘅一個..

點解我D家人要成日話我喎

一個我希望可以被愛嘅地方都係敢

打到lee到我好想喊..

不過好似抑係個心到..喊唔到

上帝呀..我好辛苦呀..你可唔可以安慰下我

點解我只可以做一個安慰人嘅人...唔可以做個被安慰嘅人..

到左怡家..I have nothing to lose

聽日我又要自頂往我身邊唔開心嘅事..

雖然個個都覺得我大個左..

不過我嘅心靈都係好似一棵係雷雨中的小樹苗..

有人可以幫我分擔呀