唔知點解我lee排有一種好失敗嘅感覺
我本來今年好想比D心機讀書...
但係我英文點溫我都係lee科唔合格..
我好想打好D波..但係個態好似係敢下沉
我想追嘅人..同左第二個人復合左..容許我問上帝..
點解我嘅人生係敢..
我知我IQ唔夠人好..我知我技不如人..我更加知我貌不如人..
不過我都唔係想要個好令嘅女仔..
我只係想有個明白我嘅女仔姐..
點解..點解喎
到底我有咩問題呀..
點解我咩都做唔好..只能做被遺留嘅一個..
點解我D家人要成日話我喎
一個我希望可以被愛嘅地方都係敢
打到lee到我好想喊..
不過好似抑係個心到..喊唔到
上帝呀..我好辛苦呀..你可唔可以安慰下我
點解我只可以做一個安慰人嘅人...唔可以做個被安慰嘅人..
到左怡家..I have nothing to lose
聽日我又要自頂往我身邊唔開心嘅事..
雖然個個都覺得我大個左..
不過我嘅心靈都係好似一棵係雷雨中的小樹苗..
有人可以幫我分擔呀
|