| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 19 日 星期日 |
 |



|
| 我返黎la~ |
大家好,我返黎la~有冇開心呢??我都有幾個月冇打lo~緊係好掛住我la~哈哈^^~
今日我朝頭早8:00就起身la~要返補習~5開心because好眼訓ar~=o=緊住1返就返左3粒中,好辛苦ar~~!!之後係屋企好無聊咁就過左1個sunday~今日我係屋企做咩呢??我淨係係到打機,icq,msn,睇歌同睇戲~~好悶ar~~~
我的朋友們今日1定有好多人約出街la~我1定冇估錯的~但係如果有人睇到le篇野的話,5該回覆la~今日打住咁多先,我去睇你地日記la~
我開左個論壇ar~歡迎你地入ga~但係要選13歲以上wo~如果5係就好碼煩ga la~論壇網址:http://web.guestbook.com.tw/b2/?mforum=blueberryfergus
|
|
刊登時間︰2006-03-19 09:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 50 | »
|