呢個係正識分開過後既第一個19號 本來以為今日可以見到你 但你最尾都無出現 有少少失望啦 不過唔緊要呀 我知仲有6日就可以再見到你喇 唔知點解..我好快就習慣左返教會 我知好多野都急唔黎 我信祢會安排最好的俾我 我又知信係不需要理由 但我真係好想祢可以話我知 你一直都愛著我..可以嗎