好耐無打日記喇,依家都無咩打日記既熱誠
忙就藉口呢既,一個字.........懶
今日同之前果幾日一樣...落雨,唔洗開早會
返到去課室,見到個個人都病哂
我諗好大原因都係因為我,搞到咁多人病左
搞到我好唔好意思.........

地理堂:一堂聽書,一堂訓覺
acc堂:對左兩條數,之後miss同我地講道理
呢d道理已經聽左好多次,但係次次聽都有感覺
不過就唔會長久,一陣就無左lu
數學堂:陳sir無黎,個miss黎代佢教,聽書既都無十個
上完之後,學校開咪話紅雨,可以返屋企
真係好大雨呀,遮左都係濕既
1:00返到屋企...食飯,食藥
食左藥都三日喇,都仲係咁......唉
之後ivy(學校果個)打黎,叫我去阿蕉屋企一齊做acc
為左星期日唔洗去食早餐,反正又無野做,咪去囉
去到我真係要做功課喇......無得抄
整到6:00走人,溫倩晴帶我,mitting同呀榮行捷徑返富泰
10分鐘就返到喇
end
P.S 希望病既人快d好番啦
|