終於等到黎呢日,考埋今日就剩番份Econ就搞掂喇
今日返去考電腦,係我未考之前已經知道呢份卷會唔合格
只希望唔係最未果個就得嫁喇
入到去對住份卷.......咩黎嫁
過左去既野就唔好再提喇,有得份卷過去啦
12:00考哂兩份卷之後,成班人行去市中心
之後佢地話走喇,咁我就同十億一齊走
去左巿中心度係咁逛
之後Ivy call問我係邊,join埋佢地搭的士返富泰
ivy同阿蕉佢地去左行商場,我同miting走先
走果陣我見佢拎住個裝,我問佢係咩黎既,佢又唔答我
去到我樓下,佢比左個袋我,話係送比我既生日禮物
真係好驚喜,好開心...今年既第一份生日禮物
多謝哂
END
|