| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
| 唱k |
分類: 未分類 |
今朝10:30先起身...食早餐
11:30出門口,去綠盒子唱k
12:00去到,得文西一個
之後同佢去左7-11食雪糕,邊食邊等
12:15同文田.文西.十億.希仔開始4個幾鐘既快樂時光
不過希仔又死都唔肯唱喎
唱到4:30到,之後去買禮物
買完就返屋企喇
食完飯就落去救世軍做問卷
今次快過之前好多,因為今次做既係細路,速戰速決
不過只係做得兩份咋
10:00返屋企
|
|
|
嘉欣姐 於 2006-07-01 09:07 PM 發表:
|
|
|
TaMmY 於 2006-06-30 01:07 PM 發表:
!![YEAH你比我點相了*]
你有冇我XANGA..???
|
網主回覆
ok...我遲d做呀
Posted at 2006-06-30 05:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘉欣 於 2006-06-30 08:42 AM 發表:
屎忽鬼,,,,唔打我同燕黎搵你,,,,太過份啦,,,
你買禮物比我,,,肯定係我嫁啦,,,你幾時比我呢???
|
網主回覆
歡迎光臨喎
咁依家打番囉
係唱k期間,有兩個小學同學黎左一陣...嘉欣同燕
Posted at 2006-06-30 05:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|