沉日同今日去左曹公潭個兩日一夜camp
文田,十億,文西,吳俊宇同埋我d親戚一齊去
玩得都ok開心既
今日出左camp之後,就出旺角拎波衫
兩點幾出到去先話未搞掂,要六點先攞得
搞到我,lok哥,安禮,文田,文西去新世紀廣場度等夠鐘
係冒險樂園度睇人玩,係美食廣場度坐
等到5:00果間野d人話整好,叫我地去攞
拎完之後就同文田,lok哥搭67x....返屋企