| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 13 日 星期日  |
| 放暑假啦.. |
分類: 未分類 |
放暑假啦..
原本以為呢個summer holiday會好開心
有得玩..
點知悶到死
超想番學
好想可以好似以前咁...
同1A既同學1齊上堂
雖然有好多功課
日日都好大壓力
但係
咁好既班主任
同咁開心既日子
以後都唔會有啦..
唯有拔尖可以對多陣啦
呢幾日都冇咩好寫
所以就講下以前上唔同堂既日子
雖然都係無聊...
但係諗番起
又覺得有d好笑..
今日講下中文堂..
小雄教[鄧衍雄]
成日都要聽小雄搞爛gag..
佢自己講
自己笑
好似冇咩人理佢咁
超無奈
不過我有笑嫁
上佢堂佢成日係度講埋哂d無聊野
仲要離題離到超勁
講講下書可以講到去nds
真係服左佢
佢仲成日攬住我地班d男仔..
仲要搞埋我個PP
嗚嗚...
我地1A中文科有2個老師
另1個就係蔡慧玲老師嘞
唔知點解覺得佢性格有d怪
同其他老師唔同
唔係幾識講笑
不過都幾好人
成日同我地玩遊戲
贏左有野飲
但係次次都比mj個team人贏
可能因為佢令仔d掛...-V-
講完中文堂
聽日就講miss law教既英文堂lu..
希望你地繼續睇落去啦=]
|
| 發表時間:2008-07-13 04:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
咁都要諗..
梗係幫我啦.. Posted at 2008-07-15 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-07-15 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咪唔抵得佢咩秘密都同我講牙
呵` Posted at 2008-07-15 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-07-15 04:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你會幫我既...
係咪?
Posted at 2008-07-15 05:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PoKoK 於 2008-07-14 10:15 PM 發表:
Cmcmcmcmcmcm
|
網主回覆
多謝cm=] Posted at 2008-07-15 05:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小鬼<3 於 2008-07-14 07:32 PM 發表:
哼哼哼哼 我同PP小五就識到衣家啦 感情緊係深過你啦!!! 一句講晒:: PP係GHOST既!!!!!!!!!!!!!
|
網主回覆
一句講晒:PP係我既!!! Posted at 2008-07-15 05:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-07-14 12:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PP 於 2008-07-14 12:53 AM 發表:
Ku~ 我好大危機!!!
|
網主回覆
PP點會有危機,,好彩就真!! Posted at 2008-07-14 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|