fin12
暱稱: *Fin×_]|!×,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
再 見. 我 的 qooza =...
中秋節快樂;;
攰.
行社.加油啦
忙;;
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 259
今日人氣: 17
累積人氣: 3355
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


行社.加油啦 分類: 未分類

好耐都冇打過

可能

真係多野做左

 

今年

應該係我最後1年可以玩

所以有興趣既

都玩下啦

 

音樂方面

報左長笛

不過希望唔會撞PET course啦

之後仲有合唱團啦

本來miss chan叫我獨唱..

但係我上次solo都怯

所以搵左go屎去2重唱

 

之後p.e.

本身淨係想玩係排球

之後比人捉左去乒乓

E+又有d想玩番田徑..

牛屎又叫我去手球.

 

跟住仲要去Choral Speaking既solo..

同埋girl guide

仲有社幹事啦

 

講開社幹事

雖然只係個小小既級代表

不過能夠為行社出1分力..

都好開心

 

個日開會..

同盧嘉俊1組諗故仔喎..

係咁屈佢..

屈得好開心-v-

 

之後同BEN番屋企..[唔記得左佢叫咩名-__-]

佢屈左我d野

其實我都e+都有d嬲.

不過算啦

係我自己瓜田李下姐.

唔怪得人

 

今日社員大會

要上去做鬧劇

都有d怯

不過有呀欣陪我

[仲有BEN BEN做kai子- -]

不過條kai子講d野搞到我有d想喊

見到大家咁團結

都有d想喊

我諗

我終於都明點解ms law咁為行社

發表時間:2008-09-10 10:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 fin12 的日誌)


fanyanyan 於 2008-09-24 11:58 AM 發表:
哈哈..行社+油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mhah38 於 2008-09-12 10:08 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GHOST 於 2008-09-12 08:17 PM 發表:
哼哼哼- -!!
你咪同我晒命
食我條舊菜,,
唔洗驚啵.我都玩singing solo
我都有玩english solo
2重唱我都同你玩
我都係音樂學會幹事^v^
好開心呵.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laitszchung 於 2008-09-12 07:12 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laitszchung 於 2008-09-12 07:12 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laitszchung 於 2008-09-12 07:12 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laitszchung 於 2008-09-12 07:12 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laitszchung 於 2008-09-12 07:12 PM 發表:
行社
NONONONONO...
Heart House Is Very Super So Bad
Soul House Is Very Super So Better
哈哈哈
你地社係唔夠其他3社來加啦
一定要做包尾猪加啦
哈哈哈哈哈....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路人甲 於 2008-09-11 05:13 PM 發表:
cm!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovemanwai 於 2008-09-10 10:58 PM 發表:
comment

一定要回架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]