| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
| 行社.加油啦 |
分類: 未分類 |
好耐都冇打過
可能
真係多野做左
今年
應該係我最後1年可以玩
所以有興趣既
都玩下啦
音樂方面
報左長笛
不過希望唔會撞PET course啦
之後仲有合唱團啦
本來miss chan叫我獨唱..
但係我上次solo都怯
所以搵左go屎去2重唱
之後p.e.
本身淨係想玩係排球
之後比人捉左去乒乓
E+又有d想玩番田徑..
牛屎又叫我去手球.
跟住仲要去Choral Speaking既solo..
同埋girl guide
仲有社幹事啦
講開社幹事
雖然只係個小小既級代表
不過能夠為行社出1分力..
都好開心
個日開會..
同盧嘉俊1組諗故仔喎..
係咁屈佢..
屈得好開心-v-
之後同BEN番屋企..[唔記得左佢叫咩名-__-]
佢屈左我d野
其實我都e+都有d嬲.
唉
不過算啦
係我自己瓜田李下姐.
唔怪得人
今日社員大會
要上去做鬧劇
都有d怯
不過有呀欣陪我
[仲有BEN BEN做kai子- -]
不過條kai子講d野搞到我有d想喊
見到大家咁團結
都有d想喊
我諗
我終於都明點解ms law咁為行社
|
| 發表時間:2008-09-10 10:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
mhah38 於 2008-09-12 10:08 PM 發表:
cm
|
|
|
GHOST 於 2008-09-12 08:17 PM 發表:
哼哼哼- -!! 你咪同我晒命 食我條舊菜,, 唔洗驚啵.我都玩singing solo 我都有玩english solo 2重唱我都同你玩 我都係音樂學會幹事^v^ 好開心呵.
|
|
|
行社 NONONONONO... Heart House Is Very Super So Bad Soul House Is Very Super So Better 哈哈哈 你地社係唔夠其他3社來加啦 一定要做包尾猪加啦 哈哈哈哈哈....
|
|
|
路人甲 於 2008-09-11 05:13 PM 發表:
cm!!
|
|