fin12
暱稱: *Fin×_]|!×,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
再 見. 我 的 qooza =...
中秋節快樂;;
攰.
行社.加油啦
忙;;
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 259
今日人氣: 0
累積人氣: 3295
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 15 日  星期二   陰天


暑假的第4天` 分類: 未分類

琴日唔記得打-__-''

今日打番先

打2日..有排lu..

 

講番琴日

無啦啦比人的左去左打波..

同任ming,PP,大口,man,LN,金監

仲撞到波羅油王子[龐志恆叔叔]

咪1齊lor

不過佢地都唔係打既..

係度玩

超冇隱

high左1陣波皮就走lu...

 

今日去左藍田睇e生

睇咩科就唔講得[放心,唔係絕症...]

琴日都好驚嫁

驚要好似LHY咁要做手術

不過今日去到..

個e生竟然話..

[其實只係好輕微嫁咋

個個人都有少少嫁..

只係驚你會惡化

半年後再黎覆診啦]

個陣我超無奈

搞到我琴日咁驚..

點知咩都冇

 

好啦..

講番1A充滿回憶既英文堂..

梗係充滿回憶啦

miss law教嫁ma

 

開學個陣

miss law上英文堂..

係咁[拿...拿...拿...]

差唔多句句都有個[拿]字

以為miss好流..

點知佢A LV有6個A..

真係嚇親我

原來miss係咁有料嫁...

 

上親英文堂都好多野搞

聽歌啦

玩game啦

畫漫畫啦

寫英文既揮春啦

仲有睇戲...

 

最好笑既係..

miss law成日都[借d e]讚自己靚..

for example..

佢問我地有d咩形容詞可以形容佢

我地梗係答ugly啦

不過個正確答案1定係beautiful....

冇得上訴...

 

講開英文..

我e排好中2聽英文歌

westlife最好聽..

全部歌都係賴涌度撻番黎既

哈哈..

發表時間:2008-07-15 07:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 fin12 的日誌)


路人甲 於 2008-07-17 01:43 PM 發表:
路過此地,留下一言:保重身體
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝關心=]
Posted at 2008-07-18 11:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小李small 於 2008-07-17 02:22 AM 發表:
你邊度有事呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇事..
弓喜你成為第100個留cm既人...
Posted at 2008-07-18 11:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_kin 於 2008-07-16 09:15 PM 發表:
快d到100 cm...
我留左好多個...
又多字又多cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔叫你留你都唔留-___-''
 
Posted at 2008-07-18 11:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ViCky15 於 2008-07-16 11:18 AM 發表:
CM for U,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝cm
Posted at 2008-07-18 11:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大李 於 2008-07-15 10:37 PM 發表:
今次又搶唔到1..
尋日你話要睇e生..
我仲以為你係咁先..
仲諗住搵時間拜拜你..xD
原來冇事..空歡喜1場...
你地1A班成班蝦miss law..
我估miss會好失望...
1班A班都會咁...
好彩你地最後為佢表演1次...
令佢對你地改觀...
唔好以為老師好蝦...
佢1出手...唔夠佢玩嫁...
miss law唔話你地...
係因為佢覺得你地會知道A班應有既行為...
下年要對班主任好d...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原來你咁想我死嫁
仲黑心過我...
 
 
 
Posted at 2008-07-18 11:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



laitszchung 於 2008-07-15 08:37 PM 發表:
琴日唔得閒打日誌
你一定是失憶了吧
你琴日先問我打唔打BLOG
敢快唔記得 今日講笑金句
Doctor﹕講真你的是好輕微,不過你可能有暴噪瘋狂症
這點你要小心 你不要打人打得太過多,否則很可能發作
就要開刀
小小如﹕Doctor我不會再打人,我唔想開刀啊
Doctor﹕好唔開刀,不過要打支防暴噪瘋狂症的針
小小如﹕help me 我唔想打針,啊,mam help
HAHAHA 唔好當正 本故事是純屬虛構
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢位呀生
好似係你搞到我唔記得打-__-
我冇失憶
你作野作得咁勁...
不如去做編劇呀
仲有
1個小得啦
我冇咁[小]
 
Posted at 2008-07-15 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]