| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
| 暑假的第4天` |
分類: 未分類 |
琴日唔記得打-__-''
今日打番先
打2日..有排lu..
講番琴日
無啦啦比人的左去左打波..
同任ming,PP,大口,man,LN,金監
仲撞到波羅油王子[龐志恆叔叔]
咪1齊lor
不過佢地都唔係打既..
係度玩
超冇隱
high左1陣波皮就走lu...
今日去左藍田睇e生
睇咩科就唔講得[放心,唔係絕症...]
琴日都好驚嫁
驚要好似LHY咁要做手術
不過今日去到..
個e生竟然話..
[其實只係好輕微嫁咋
個個人都有少少嫁..
只係驚你會惡化
半年後再黎覆診啦]
個陣我超無奈
搞到我琴日咁驚..
點知咩都冇
好啦..
講番1A充滿回憶既英文堂..
梗係充滿回憶啦
miss law教嫁ma
開學個陣
miss law上英文堂..
係咁[拿...拿...拿...]
差唔多句句都有個[拿]字
以為miss好流..
點知佢A LV有6個A..
真係嚇親我
原來miss係咁有料嫁...
上親英文堂都好多野搞
聽歌啦
玩game啦
畫漫畫啦
寫英文既揮春啦
仲有睇戲...
最好笑既係..
miss law成日都[借d e]讚自己靚..
for example..
佢問我地有d咩形容詞可以形容佢
我地梗係答ugly啦
不過個正確答案1定係beautiful....
冇得上訴...
講開英文..
我e排好中2聽英文歌
westlife最好聽..
全部歌都係賴涌度撻番黎既
哈哈..
|
| 發表時間:2008-07-15 07:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
路人甲 於 2008-07-17 01:43 PM 發表:
路過此地,留下一言:保重身體
|
網主回覆
多謝關心=] Posted at 2008-07-18 11:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小李small 於 2008-07-17 02:22 AM 發表:
你邊度有事呀
|
網主回覆
冇事..
弓喜你成為第100個留cm既人... Posted at 2008-07-18 11:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
快d到100 cm... 我留左好多個... 又多字又多cm
|
網主回覆
唔叫你留你都唔留-___-''
Posted at 2008-07-18 11:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝cm Posted at 2008-07-18 11:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
大李 於 2008-07-15 10:37 PM 發表:
今次又搶唔到1.. 尋日你話要睇e生.. 我仲以為你係咁先.. 仲諗住搵時間拜拜你..xD 原來冇事..空歡喜1場... 你地1A班成班蝦miss law.. 我估miss會好失望... 1班A班都會咁... 好彩你地最後為佢表演1次... 令佢對你地改觀... 唔好以為老師好蝦... 佢1出手...唔夠佢玩嫁... miss law唔話你地... 係因為佢覺得你地會知道A班應有既行為... 下年要對班主任好d...
|
網主回覆
原來你咁想我死嫁
仲黑心過我...
Posted at 2008-07-18 11:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
琴日唔得閒打日誌 你一定是失憶了吧 你琴日先問我打唔打BLOG 敢快唔記得 今日講笑金句 Doctor﹕講真你的是好輕微,不過你可能有暴噪瘋狂症 這點你要小心 你不要打人打得太過多,否則很可能發作 就要開刀 小小如﹕Doctor我不會再打人,我唔想開刀啊 Doctor﹕好唔開刀,不過要打支防暴噪瘋狂症的針 小小如﹕help me 我唔想打針,啊,mam help HAHAHA 唔好當正 本故事是純屬虛構
|
網主回覆
呢位呀生
好似係你搞到我唔記得打-__-
我冇失憶
你作野作得咁勁...
不如去做編劇呀
仲有
1個小得啦
我冇咁[小]
Posted at 2008-07-15 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|